Ads 468x60px

Blog Listem

14 May 2009

HADİSE



Hadise ilk çıktığı günden beri sevdim. Seviyorum da ama seçtiği şarkıda çok takılmış ve hatta Yunanistan kazanır diyordum. Hala da diyorum ama belli olmaz. Ama takıldığım nokta şu ki gerçekten Eurovision formatına göre şarkı ve dans ayarlayan Hadise ve takım arkadaşlarının üzerine neden psikolojik baskı uyguluyorlar. Yani o stress insanı hasta eder ve etti de. Hadise'nin bağışıklık sistemi çöktü ve son zamanların en çok promosyon konseri yapan Türk sanatçı oldu Eurovisionda. Bence ne kadar birincilik garantisi veremesemde bu baskıyı gereksiz ve yersiz buluyorum. Sadece sana güveniyoruz demek varken Recep Tayyip Erdoğan da dahil olmak üzere insanca konuşmadan selamı almadan nasılsın demeden yarışma nasıl diye soruyor. Sanki askerde savaştan bilgilendirmek zorundaymış gibi.


Çok haksızlık var. Sanatçıya değer verilmiyor. Bu bana Leyla Genceri anımsattı. Allah rahmet eylesin. La diva turca'mız yurtdışında ünlü iken Türkiye'de değer verilmezdi ve sonra basılan bir romanda hikayesi geçinde Türkiye birden anlamsız bir şekilde önem verdi, yarışmalar düzenledi. Neyse geç oldu ama yine bir şekilde değer verilmesi güzel oldu.


Hadise'de benzer bir durum oldu diyebilir miyiz bilemiyorum. O da yurtdışında ünlü oldu ve sonra Türkiye aşkı ile kendisi geldi. Ama ne olursa olsun tüm Türk sanatçılarımız ayrı değerlidir. Sanatçılar sadece İstanbul'dan çıkacak diye bir kaide de yok zaten. Yurdun her yerinden olabileceği gibi yurtdışından da çıkabilir ve çıkmalıdır da. ;)

Hadi bol güneşli günler size ;)

0 yorum: