Ads 468x60px

Blog Listem

26 May 2009

KISA KISA

  • Şu aralar çok rahatlamış hissediyorum.
  • Üstümden çok ağır yükler kalktı.
  • Öyle yada böyle bitirme ödevimi ve tasarım projemizi verdik.
  • Yarın da son sınavım var, hayırlısı ile biter inşallah okulum.
  • Şu aralar askerlik yada iş hayatı arasında gelgitlerdeyim.
  • 3 seneden beri stressten dolayı resim yapamazken geçen hafta yarım kalan tablolarıma el attım.
  • Sevgilimi çok özlemiştim ve başbaşa güzel vakitler geçirdik; meğerse sohbet edecek birileri de lazımmış.
  • Eski arkadaşlarımdan bir iki tanesi gördüm.
  • Geçenlerde USA vatandaşı bir yahudi arkadaşla tanıştım.
  • İstanbul Erkek Lisesi vakfına ait bir bar-kafe mekanında Mariachi biramı yudumladım arkadaşlarımla.
  • Nişantaşında MADO'da arkadaşlarla dondurma yiyebildim.
  • Geçen ay ikinci kez okuduğum Suç ve Ceza romanını okumayı bitirdim.
  • Dolaptan yazlıklarımı çıkardım, şortumu altıma çektim, çimenlere uzandım =D
  • Daha neler ve neler...

0 yorum: