Ads 468x60px

Blog Listem

19 Ağu 2010

İŞE BAŞLADIM.


Herkese merhaba diyorum tekrar.
Evet uzun süreden beri yazmıyordum. Blog sayfam güncelleşmiş ve hassas olduğum konuları bildiren afişler yerleştirmiştim. Ancak askerden döndüğümden beri iş arama telaşına girmekten blog sayfama yeni bir şeyler ekleyemedim.

Şu an Kırşehir'de PETLAS'tayım. Bu firmaya girmekten çok mutlu olduğumu belirtmek isterim. %100 yerli sermayeye sahip Abdulkadir Özcan kuruluşuna bağlanmış dev bir lastik fabrikası. Buraya yeni başladım. Arkadaşlarım bu konuda yorumları ilginç oldukları için belirtmek isterim. Gözüm karadır evet. Farklı şehirlere gidebilirim. Ne yazık ki bir çok arkadaşım alışkanlıklarını değişteremiyorlar. Bir sürü farklı şehirlerde yaşayıp adaptasyonu sağlayan birisi olarak Kırşehir'e çabucak alıştım. Kırşehir küçük bir şehir, arkadaşlarımdan uzak olacağım, İstanbul Sirkeci, Üsküdar, Kadıköy vapurundan martılara simit atamamayacağım ama bu yeni tecrübenin getirdiği keyif anlatılamaz. Büyük bir firma, sevdiğim bir sektör, ilk iş tecrübem olmam.. Bu etmenler hesaba katılınca bana hak vereceksiniz. Yani arkadaşlarım kusura bakmasınlar ama İstanbul bitti oraya mı gittin demesinler :) Valla Dubai, Çin, Fas filan da olsa gene giderdim. Bu firmanın bana getirileri çok yüksek olacak ve bu firmaya katma değerde bulunmak istiyorum. Umarım herşey hayırlısı ile olur.

Bu arada çok büyük bir fabrika, imkanım olsa İTÜ Kimya Mühendisliğine Staj programına buranın dahil edilmesini sağlardım ama şu an sadece öneride bulunabilirim. Kimya ve Makine mühendisliğinde okuyan arkadaşlarıma önerim, bu firmaya uğramaları ve staj teklifinde bulunmalarıdır. ;)

0 yorum: