Ads 468x60px

Blog Listem

6 Oca 2009

Kas Krambı ve Dahası

Yılbaşına saatler kala İTÜ 2008-2009 TAS T_8 grubunda stressin getirdiği gerilmeler, yanlış anlaşılmalar ve ağlamalar... Projemizi teslim etmeye saniyeler kala yoğunlaşan duygu hallerini pek anlaşılcak türden değil; aynen yeni bir devlet yurduna gelen bir anadolu insanı gibi oda arkadaşlarına garip ve düşünceli bakarsınız ya, aynen sadece o güne mahsus tasarım projesi grubundaki arkadaşlara bir o kadar yabancıymışız gibi bakmıştık. Oysa aralarında tanıdığım kardeşim, canım diyebilecek insanlar vardı. Aslında o bakış, bizi bir sonraki dönem neler bekliyor bakışı idi. Neyse ki olayı güzel bir şekilde atlatılabildi. Bunda herkesin fedakarlıkları ile başarılabildi. Herkes gayet kendi rollerini iyi sergilediler. Fakat üç gün üstüste uykusuz kalmak, stress halinde olmak, yaşama sevincini kısa süreliğine kaybetmek ve üzerine havanın soğukluğu eklenince insan yatakta kasları bir an tutuluyor.
Her nefes alışımda, her konuşumda göğsüme, ciğerlerime batan bir acı, azap... Üç gün uykusuz kalıp uyku isteği doruktayken yaşanan acıların etkisiyle yatağa uzamamak, yatakta "Anam" diye fırlayıp gecenin 1 inde bir iskemleye sırt verip battaniye altında yarı ayakta uyumak bu acının büyüklüğünü biraz olsa da anlatabilir. Anneme göre kas krambı, 2-5 Ocak arası hep yattım, hep yattım, pazartesi gününe çalışılmadan girilen Proses Kontrol sınavı, Salı günü az çalışıp girilen Chemical Reaction Engineering II sınavı bu acılı günlerin olumsuz yansıması oldu. Bir dönemin emeği havaya puf olup gidiyor.
Neyse içimden bir his okulumu uzatmayacağımı söylüyor. Ama bu akciğer meselesesi ne olucak?
Pazartesi günü üniversitenin sağlık merkezine gittim. Röntgen çekildi, kardiyografiye bakıldı, tansiyona bakıldı. Tansiyon biraz yüksek ama normal, kardiyografi tam işliyor dedi, ancak sağ akciğer lobunun alt kısmı biraz karanlık bölge içeriyor ve doktora göre nefesim oraya varmıyor; ancak nedeni söyleyemediğinden bugünkü röntgen uzmanını aradım; ancak rapor hazır olamadığından görüşemedim. Öğleden sonra rapor ancak hazır olacağından sınav nedeni ile doktorumla görüşemedim. Sadece sabah erkenden doktorumun söyledikleri doğrultusunda aç karna kan aldırıp idrar örneği vererek ayrıldım. Cuma günüm analizler belli olacak.
Yarın ola hayrola, yarın doktorun neler yumurtlayacağı belli olacak. Aslında bi keresinde karaciğer zorlanması geçirdiğimde sarılık teşhisi koymuşlardı ama meğerse başka hastahanede böyle birşey olmadığını öğrenmiştim. Umarım olmayan birşeyi varmış gibi gösterip (mesela kanser) hastahane hastahane yormazlar. ;)

0 yorum: