Ads 468x60px

Blog Listem

17 Mar 2009

Sabah Sporu gibisi Yok

15 Mart Pazar sabahında saat 08:30 da arkadaşım Nurnisa ile Zeytinburnu Tramvay durağın oradaki parkta yürüyüşe ve koşuya çıktık. Uzun zamandan beri kendime vakit ayırmıyordum. Bu koşu bana enerji kazandırdı. Ama asıl beni mutlu eden ve bana enerji kazandıran arkadaşımla hoş bir sohbet etmek idi.
Planımız aslında 1 saat iken sohbetle birlikte ister istemez 1.5 saate kadar çıktı. Koşumuz böylelikle 10:00 da bitmiş oldu. Harika bir başlangıç oldu.
Güzel bir duş aldım.
Çok güzelce giyindim...Mavi yelek, beyaz sporca gömlek, beyaz ayakkabı ve beyaz-mavi kot pantalon...

Güzel bir kahvaltı yaptım.
Sonra doğru üniversiteye gittim.

Arkadaşlarla buluştuk, işimizi gördük. Ancak kütüphane 18:00 de kapandığından, pazartesi günkü çalışmamız yarım kalmıştı. Ancak Suece'nin evinde devam ettik. O gün hala enerjiktim. Uzun süreden sonra böyle olmam ve her gün artması daha güzel. Evlerinde mercimek yemeği bile yaptım, hatta bazıları 2. tabaklarını aldılar.
Orada yatıya kalıp misafir olduktan sonra sınava girdik, çıktık. Sınav belki mükemmel değildi ama benim için iyi geçti. Hiç bir şey yapmamaktan, stress ve uykusuz içinde olmaktan iyidir. Ama elimden geleni en iyisi yaptığım için memnunum.
Beni asıl mutlu eden sınava çalışmak değil. Suece, Buket, İdil ve Gökhan ile geçirdiğimiz vakit idi.

0 yorum: