Ads 468x60px

Blog Listem

12 Eyl 2010

REFERANDUM

Referandumun bayramdan hemen sonra olması benim işime yaradı. Oyumu İstanbul'da kullanmak zorundaydım. Böylelikle hazır İstanbul'da iken oyumu kullanabildim. Şanslıydım, duşumu alıp, giyinip oy kullanmak için mahallemizdeki okula gidip, sonra oyumu kullanıp döndükten sonra yağmur yağmaya başladı. Yağmura pek yakalanmadım. Ama yağmur yağsa bile oy kullanmaktan vazgecilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Ne de olsa vatandaşlık görevi. Her ne kadar anayasada değiştirilecek maddelerin bir paket olarak sunulmasına karşı olsam da bir vatandaşlık görevi olarak düşüncelerimi yansıtan oyumu kullandım.

Şimdi ikametgahımı İstanbul'dan Kırşehir'e alma vaktim gelmiştir :)

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Elmasri tabiiki vatandaşlık görevini yerine getirmemiz gerekiyor,işinizde başarı dileklerimle,hoşca kalın.