Ads 468x60px

Blog Listem

15 May 2011

İLKER TADINDA (ÜLKER DEĞİL)

Bir söz söylenir ufukları aşar
söz taşınırken fısıltıları çalar elalemin dudaklarından
onun için methiyeler dökülmektedir ve gülümser O
yarım kalır sigarası, alevi ucunda devam
yarı delidir, yarı ileridir
barkod kodlarına sığmayan bir delikanlı, bir deli-kanlı, bir o kadar serinkanlı
bir çocuksu telaş, ellerinde kelebekler
dostluk yolunda adımları hep canlı



Fabrikada çalışmaya başladığımda bir senaryolar dönüyordu olsa gerek düşündüm. Asabi edası, elinde sigarası ve yakarım-yıkarım nidaları ile doğru söylediğini düşündüğüm arkadaşlardan İlker adlı çocuğun belalı birisi olduğu, eli maşalı bir külhanbeyi olduğunu düşünmüştüm ilkin. Zaman içerisinde önyargılı olmadan bi kendim tanıyım dedim ama yanaşırken acaba hakkaten psikopat mı diye düşünerek bir adım geride kaldım hep. Taa ki bana sımsıcak gülümsemesini ve esprileri ile etrafını şenlendiren renkli kişiliğini görene dek. Bir insan hemen etrafına böyle sıcak bir enerji yayabilir. Bir gülümsemesiyle insanların içini ısıtabilir.
Tabii herşeyin anahtarı olan gülümseme ile kalmıyor bu çocuğun marifeti. Bir o kadar çalışkan. Neden mi diyorum? Çünkü yıllar boyunca zor görünen barkod sistemini hayata geçirerek. Tabii bu sistemi hayata geçirirken biz ARGE'ye bir yığın iş yüklemedi değil. =) Her neyse hayaldi gerçek oldu sloganı bu yaptığı çalışma için kullanabiliriz =)

Lafın kısası bu çocuk etrafındaki insanları mutlu ettiği için mutlu olmayı hakediyor. Yakın zamanda nişanlandığı için tebrik eder, hayırlı olmasını dileyip mutluluklar diliyorum İlker.

0 yorum: